Продавець tibo.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
348 відгуків
Уточнюйте ціни та наявність товару!iнфо.
+380 (96) 078-46-10
+380 (93) 977-08-93
Обладнання для салонів краси та медтехніка.

Що таке ергономіка, і навіщо вона салону краси?

Що таке ергономіка, і навіщо вона салону краси?

Відразу відповім – ні те, ні інше, ні третє. Всі перераховані вище параметри мають значення, але головне – це розуміння, які споживчі властивості меблів та обладнання, необхідні для вашого бізнесу.

 

Правильно зроблений вибір дозволить керівникові на довгі роки, що називається, закрити тему, не замислюючись про те, коли ж доведеться повністю міняти обстановку в салоні, а головне — починати збирати під цей фінансово ємний процес гроші.

 

Отже, спочатку вирішуємо, що з номенклатури споживчих властивостей меблів і обладнання найбільш важливо для перукарського залу, кабінету манікюру і педикюру, масажного та косметичного кабінету.

 

Відразу обмовлюся, що не варто вивчати споживчі можливості меблів, відчуваючи її власним тілом. Вам в цьому кріслі зручно, а клієнту немає, вам ця мийка по душі, а клієнту вона категорично не сподобалася. Про те, як використовувати аксесуари для меблів, здатні зробити її комфортною для кожного, ми поговоримо пізніше, а зараз повернемося до того, що таке споживчі властивості і які з них для організатора салону краси особливо важливі.

 

Номенклатура споживчих властивостей меблів представляє собою наступні параметри:

1) Функціональне призначення. Меблі повинна виконувати свої прямі функції.

 

2) Соціальне призначення. Меблі повинна відповідати класу споживачів. Це загальне правило для салонів краси дещо видозмінене: клієнт хоче, щоб його поважали і піднімали його статус, тому розумніше купувати меблі більш високого класу. Тим більше, що бізнес розвивається і завтра ваше підприємство залучить дійсно інших відвідувачів, які повинні зрозуміти, що інтер'єр повністю відповідає їх соціальним запитам.

 

3) Професійне призначення. Сьогодні вже важко уявити собі, що майстер манікюру міг працювати за звичайним столом, — для нього виробники створюють моделі столів, зручних у всіх відносинах. І купувати саме таку меблі – це не примха керівника салону, а показник професіоналізму, без якого не може бути підприємства. Якщо з робочим місцем перукаря і масажиста все зрозуміло, тут без спеціальної меблів не обійдешся, то для манікюру і ресепшн ще не всі керівники готові витратити гроші на професійну меблі.

 

4) Безпека – дуже важливе для нашого бізнесу стан, при якому ризик шкоди чи шкоди для людини обмежений допустимим рівнем.

Безпека буває:

• механічна;
• санітарно-гігієнічна;
• протипожежна;• электрическ
ая.

 

5) Якісні показники:

надійність;
довговічність;
безвідмовність- здатність меблів виконувати функціональне призначення без виникнення дефектів, за яких неможлива або утруднена її подальша експлуатація;
ремонтопридатність - здатність меблів відновлювати свої вихідні властивості, а в першу чергу – функціональне призначення, після усунення виявлених дефектів;
збереженість – здатність меблів підтримувати вихідні кількісні та якісні характеристики без значних втрат упродовж певного часу і за певних умов.

 

6) Ергономічність – здатність меблів створювати відчуття зручності, комфортності, найбільш повне задоволення потреби у відповідності з антропометричними параметрами, психологічними та психофізіологічними характеристиками споживача:

антропометричні властивості – це здатність товарів при споживанні або експлуатації найбільшою мірою відповідати вимірюваним вимогам споживачів;
психологічні властивості – це здатність меблів забезпечити при експлуатації душевну комфортність;
психофізичні властивості – це здатність товарів забезпечити комфорт різними психотипами клієнта, різним потребам в комфорті.

 

7) Естетичні властивості – здатність меблів викликати в чуттєво сприйманих ознаках форми суспільної цінності і задовольнити естетичні потреби людини.

До них відносяться:

• зовнішній вигляд товару;
• його цілісність;
• дизайн;
• мода;
• стиль;
• досконалість виробничого виконання

На якість меблів великий вплив мають показники якості вихідних матеріалів, обробки і збірки, покриттів. Величезну роль у створенні комфортного робочого простору відіграє підбір меблів, що відповідає головним вимогам ергономіки. Саме тому про них варто поговорити докладніше.

 

До параметрами ергономічної безпеки, яка частково закладається при проектуванні меблів, відносяться плавні кути, правильні габарити виробу, його міцність, простота в обігу. Інші параметри закладаються вже безпосередньо під час її створення — такі як якість збірки і використання екологічно чистих матеріалів. Решта залежить від грамотного розташування меблів в інтер'єрі.

 

Дуже важливо, щоб робочий простір могло комплектуватися з урахуванням індивідуальних потреб працівника. Цю задачу без праці вирішить мобільна меблі, яка може легко трансформуватися в залежності від подання того чи іншої людини про ідеальному робочому місці. Найбільш вдалим фахівці вважають розташування меблів за принципом «все під рукою»: коли необхідні для щоденної роботи полиці, тумби, шафи знаходяться на відстані витягнутої руки. Це дозволяє виключити непотрібні витрати енергії і направити всі сили на виконання своїх безпосередніх обов'язків. Доведено, що завдяки дотриманню норм ергономіки економиться близько 30% робочого часу. Немає необхідності пояснювати, що економічна вигода від цього може скласти досить значну суму.

Великою підмогою для організації зручного та безпечного робочого місця є різні меблеві аксесуари: освітлювальні прилади, підставки і навісні полиці, приставні тумби, висота і місце розташування яких легко регулюються, а також змінні індивідуальні аксесуари. Той же модульний принцип, закладений в їх основу, дає нові можливості для розділення робочих місць і підвищення ізоляції, а значить, комфорту клієнта.

 

Важливою умовою ергономіки вважається ефективне використання дзеркал, стелажів, будь-яких елементів, що здатні організовувати приватний простір.

 

Всі перераховані вище вимоги до обладнання салону зовсім не фантастика – це якісний бізнес-стандарт, і більшість солідних фірм-виробників і постачальників дотримуються його в своїй постійній роботі з клієнтом. Питання в тому, щоб керівник салону, вибираючи ділових партнерів, звертав увагу не тільки на вартість продукту, але і на його споживчі якості, а також на ділову репутацію фірми-постачальника.

 

 

 

 

 

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner